Dóra Tímea
|
Publikációk |
Oktatási területek
- Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan
- Stratégiai Marketing
- Stratégiai Menedzsment
- Menedzsment funkciók
Kutatási témák
- Egészségügyi marketing és menedzsment
- Szervezetközi interakciók sajátosságai
- Erőforrás menedzsment az üzleti kapcsolatokban
- Ipari marketing
Jelentősebb tanulmányutak, kitüntetések
- TDK I. helyezett, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, (2016)
- TDK III. helyezett, Semmelweis Egyetem, (2014)
- Szakmai Kari BME Ösztöndíj (2017)
- Új Nemzeti Kiválóság Program - Felsőoktatási Doktori Hallgatói Ösztöndj (2018) (2020)
- IMP Forum Journal Seminar and Workshop - Uppsala, Svédország (2019)
- Neumann kollokvium - előadó - Neumann János Számítógép-tudományi Társaság (NJSZT)- Szeged (2014)
- Szekció 1. díj - Közgazdaságtudományi szekció - Tavaszi Szél Konferencia - Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ) (2019)
Szakmai és tudományos közéleti tevékenység
- Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Group tag
- EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) tag
- META (Magyar Egészség-gazdaságtani Társaság) tag
- Projektmenedzser: MNB-BME Könyvklub (2020-tól)
- Projektkoordinátor: EIT Health, H2020 projektek, Semmelweis Egyetem (2015)
Nyelvismeret
- Angol (C1)
Végzettség
- Vezetés és szervezés MSc, 2017, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
- Egészségügyi szervező BSc, 2015,Semmelweis Egyetem, Egészségügyi Közszolgálati Kar